Realment volem viure en una societat així? No crec ni que tinguem dret a anomenar-ho societat. Vivim en un lloc on la supervivència, pròpia i dels teus, depèn de la capacitat productiva de cada individu. De que a més, aquesta capacitat estiga beneïda amb uns ingressos regulars gracies a que és explotada amb una rendibilitat suficient com per deixar un marge de beneficis suficientment lucratiu per als interessos individuals d'una minoria propietària. Això, per definició, s'anomena esclavatge.
"El dinero es una nueva forma de esclavitud, que sólo
se distingue de la antigua por el hecho de que es impersonal, de que no
existe una relación humana entre amo y esclavo."
TOLSTOY, León

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada